Aquafan - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu Aquafan - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu

Aquafan

Door: Rudolf

09 Juli 2013 | San Marino, San Marino

7 juli
We waren een beetje laat opgestaan, en tja het is natuurlijk zondag. Volgens de informatie waren er weinig lokale markten open. Dat wilde Mel graag zien. Dan komt daar dus weinig van op zondag. We zijn toen maar op de camping gebleven. Lekker bij het zwembad. Het wordt langzaam drukker op de camping. Dat merkte ik gelijk in het zwembad.

8 juli
We zijn met Jaylisa naar aquafan geweest. Dat is tikibad in het groot. Allemaal grote glijbanen. Jaylisa vond het geweldig.

Je kunt het zien als een attractiepark. Je staat de hele dag in de rij van een attractie (glijbaan). Je loopt in een klein half uurtje door het hele park, en de rest van de tijd (1 min) zit je in de attractie..... Hoe dan ook het zwembad en het golfslagbad was echt een topper en daar hebben we ook een half uurtje in gezwommen. Tevens werd er door dames bij het grote zwembad gedanst met muziek, en de schuimdisco was ook fantastisch. Al met al was het wel een geslaagde dag. De Italiaanse tickets zorgen ervoor dat we nog een keer gratis naar binnen mogen. Ik weet niet wanneer we gaan.

We hebben 's avonds nog voor de tent gegeten. Een beetje laat want we konden elkaar niet meer zien.

9 juli
Vandaag is de dag van Melanie ingelost. We zijn naar Rimini geweest, en naar twee winkelcentra. Je kunt zien dat het in italie minder gaat. De winkelcentra zijn dun bevolkt, en ik vraag me af of de winkels wel levens vatbaar zijn.

Lekker langs de boulevard gelopen, en goede pizza gehad. Ook vandaag kwam het meest opmerkelijke artikel uit de supermarkt. Tuingereedschap werd verkocht naast de cola. Lekkere motorkettingzaag, lag naast de coca colaflestjes. Wel gek hè.

Ik ga slapen tot de volgende keer.

Groetjes