Rotterdam is dichtbij - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu Rotterdam is dichtbij - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu

Rotterdam is dichtbij

Door: Rudolf

11 Juli 2013 | San Marino, San Marino

10 juli
We zijn naar de markt in Rimini geweest. We kregen een goede tip van Ron en Tiny van Intercamp, dat we naar het centrum van Rimini moeten gaan. Daar was een markt die te vergelijken was met de markt in Rotterdam, goedkoop en Italiaans. Of eigenlijk Chinees, want de kleren die gekocht zijn kwamen van Chinezen. Verder hebben we die dag weinig gedaan, eigenlijk gelijk weer naar de tent gegaan en gezwommen in het zwembad. Ja een lekker dagje.

11 juli
Aquafun. We hadden nog een dagje Aquafun te goed. Jaylisa en ik zijn alle glijbanen, waar we de vorige keer geen tijd voor hebben gehad ingeweest. Het zijn net achtbanen. Je gaat er levend in, en je komt er levend uit (soms met een rot gevoel), en iedereen vind het leuk. Dat was het ook wel. We hebben niet de fout gemaakt om te laat weg te gaan uit Aquafun, zodat we nog op de camping konden avond eten. Al met al een geslaagde dag.

Groet
Rudolf