Vier halen, drie betalen.... Autobanden - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu Vier halen, drie betalen.... Autobanden - Reisverslag uit San Marino, San Marino van vanderhoff - WaarBenJij.nu

Vier halen, drie betalen.... Autobanden

Door: Rudolf

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2013 | San Marino, San Marino

2 juli
Een rot nacht gehad. We kregen regen om 2 uur midden in de nacht. Gelukkig was onze tent nog waterproof. Hij was vorig jaar niet getest in Spanje.

3 juli
's Morgens lekker uitgeslapen en daarna opnieuw naar het adventure park gegaan. Jaylisa was echt goed in het klimmen op muren en in bomen. Ze heeft zelfs een groot gedeelte van het moeilijke parcours afgelegd. Ik heb die dag niet geklommen. Mijn pompje was gisteren afgegaan tijdens het klimmen, en dat wilde ik niet opnieuw riskeren, want dan zouden we opnieuw gelijk terug naar de camping moeten gaan. dit keer heeft Melanie geklommen. Een hele overwinning voor iemand die hoogte vrees heeft.

4 juli
Het was mijn dag, en we zijn naar San Marino ( stad) gegaan. Ik dacht dat we al bijna op de top waren, en heb toen mijn auto in een woonwijk gezet. De top leek heel dicht bij, maar dat viel tegen. Ik had dat niet moeten doen. We hebben een uur omhoog geklommen, voordat we in een toeristische oase van winkels en musea kwamen. Ja daarna ging alles vanzelf. We hebben twee van de drie torens van het wapen van San Marino beklommen. Al met al een vermoeiende dag, die met name door de klim omhoog niet goed viel bij de dames. Maar we zijn er lekker wel geweest. De derde toren was ook te bezichtigen maar we waren gewoon te laat in het toeristische gedeelte. We hebben deze must om te bekijken in iedergeval gehad.

5 juli
Vandaag was het de dag Melanie. Die wilde twee dingen doen, winkelen en naar het strand gaan. We zijn vandaag begonnen met het gaan naar het grootste winkelcentrum in de buurt, namelijk de "el befane". Top als je van kleding, drogisterijen, schoenen, en andere vrouwen winkels houd. Ik heb er 1 soort mediamarkt gezien en een winkel van vodaphone. Voor de rest was er een grote supermarkt (ook als doelgroep vrouwen!). Niet aan te bevelen, om daar als man heen te gaan. Gelukkig waren we om vier uur er klaar. Het meest opmerkelijk vond ik daar de supermarkt. Offerte: vier autobanden halen drie betalen. Dat had ik nog nooit naast flesjes mineraal water gezien. Natuurlijk nog even naar het strand in Rimini geweest. We konden gelukkig een gratis parkeerplekje voor de auto vinden.

Dat was het wel voor vandaag. Morgen naar wat oude kerkjes kijken in San Leo.

Groetjes
Rudolf, Melanie en Jaylisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leuke vakantie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 957
Totaal aantal bezoekers 14672

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Vakantie in Italie

Landen bezocht: